mandag 7. februar 2011

uh huh her

YO!

Nei, har ikke oppdatert på evig tid. Men det gjør ikke noe. Jeg gjør det heller nå.

Så jaha. Lenge siden!!! Skal vi se, sånn generelt har vi hatt det veldig bra velger jeg å si. Godt og blandet såklart, men jeg er sikker; 2011 står i Oppturens tegn. Jeg gleder meg helt oppriktig til ca alt, for vi kan gjøre hva enn vi vil og fuck resten. I det siste har vi forlatt tenårene, og hvilken bedre anledning til å kjøre oss opp på tenåringslivet for alvor? STOKED

I det siste har vi om mulig bare blitt enda kulere. Hehe

Hva som egentlig skjer i disse røverjentenes eventyrlige liv? Jo, nå skal du høre

Sandra bor beleilig midt i byen, og har som følge blitt litt av en festløvinne. Det er såklart ikke alle dølle steppedyr som setter pris på denne rølpete utviklingen, men det følger vel med at noen prøver å stikke bitre kjepper i hjulene. Jaaaja, hvis man ikke gjør som man har lyst til kan man like gjerne bare bli avlivet og utstoppet og være til pynt og sånt med ekle stirrende døde øyne. Dessuten er Sandra FAKTISK flink nok til å balansere studier og ferskvarejobbing (i tillegg som hun har skills på det OOOG syns det er kjekt, hallooo, hvor fett er ikke det). For ikke å glemme at denne jenta kan mekke vin, helt ypperlig vin, ingen kan shake plastdunker som Vinbaronen!!

Når det er sagt må det være lov å ta seg en liten hvil, en pust i bakken om en vil

Sofia har for sin del har flyttet hjem til mor og far. Det kommer godt med økonomisk, og etter en litt rotete slutt på Kråkeslottet 2.0, sinnsromessig. DIGG. Jeg ser på det som en lang, billig ferie, hvor jeg kun får kjøpe og gjøre ting som gjør meg glad mens jeg venter på at utålmodigheten og ensomhetstrangen kommer snikende. Heldigvis har jeg en del lykkelige oppgraderinger, som...

at jeg nå får bo med denne uanstendig søte, lubne revebabyen. Hun heter Sookeh og ingen har noen gang vært så keen på hengivenhet fra meg. Vi er ungdomsjentene i huset, tror jeg hun syns, og hun slår meg ned i støvlene på å være en frekk lita tispe.

Jeg presenterer også min bartekledde livspartner, Rockemesteren, som gir meg Nugatti Air og en intens lyst til å være glad resten av livet. Her avbildet med en flaske Vinbaronvin mmm :)

Som sagt, stoked på 2011 og livet generelt!! Helli og Jelly forlater oss i 3 mnd for å leke frenchiez dans Paris (herregud det er jeg jo ikke stoked på, men de får det det jo dødsfett der OG), vi tvinges til å fylle våre skjøre hjerter på annet vis mens vi venter her hjemme (mest på gavene for Sandra sin del da). Vi snakker søte gutter med oppløftende livsfilosofier, pastellfarger i håret (den gamle drømmen som aldri blir gammel for de av oss med en liten emo sittende på hjerterota), reise-og-konsertplaner, tattiser som har ventet altfor lenge på sin egen fødsel (og dermed har blitt enda fetere hehe fysj) kan glede seg, Sandra får seg nytt krypinn og forhåpentligvis en liten rattus norvegicus av det kjærlige slaget JA TAKK, reise-og-konsertplaner, vi skal lære oss å sy for faen, kjøre oss opp på ubegrenset besøkstid på Akvariet, våren er yr og sommeren er her før vi aner det, jeg har grønn te, PJ Harvey og bær i yoghurt:

F

R

Y

D

<3


& fred uuuuut!!!!!!


1 kommentar:

  1. Synes faen meg det var på tide at feztjentene nr uno oppdaterte bloggen! :D (Jeg er en ivrig fan vet du!)

    SvarSlett