lørdag 2. april 2011

slut for soda

Yo!
Dette er for lenge siden nå, men jaja

Hallo, det er plutselig april! Tiden har lurt oss grundig; det var akkurat jul og nyttår og sånt.
Da har det selvfølgelig skjedd noe nytt. Sandy har flyttet inn i en NY DE LIG leilighet på Møhlenpris. Endelig! Jeg er så sjalu at jeg skamløst prøver å skremme med spøkelseshistorier og lage uhyggelig stemning. Gleder meg til pastellfargede teselskap på balkongen hennes, og håper hun finner seg en romkamarat snart. Før jeg ombestemmer meg og flytter inn altså. Jeg gleder meg også masse til innflytningsfest på lørdag, håper alle kommer, jeg har savnet dere så veldig! (PS. Sandy browser på rotter i første oomgang av bofellesskap) <3


Selv har jeg tilbrakt late dager på Danmarksplass, en fin ferie fra jobb og mas, kaffe med Sandy og å mekke beats med Rockemesteren, kjekt! Mange fine filmøyeblikk når jeg ser tilbake på det, tørr vinterkveld hvor man sitter og snakker alvorlige saker med en gutt på en skaterampe, eller bestemme seg for å ta bybanen helt frem og helt tilbake for å høre alle de små melodiene. Blåbærpannekaker på natten, eller Italian "Perfection" på Pygmalion.

Mer Sookeh-bilder? Jaok :)

I helgen har vi vært på Oslos Ess og Honningbarna, på Hulen, heheh. Det var kjekt, men fikk ikke møtt så mange sukkersøte venninner som jeg hadde lyst til. Jobbet litt, og ser frem mange koselige sammentreff, mens jeg bor i Åsane og nyter the good life. Snille Rockemester har hooket meg tattootime, så jeg er stoked! Karuselllllmmmmm...

Ha en fet tirsdag, hvor enn dere er! Hademmm <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar