søndag 24. oktober 2010

Her Kommer Vintern

Heyaaalllz

Sugarcandiezene har det veldig bra for tiden, på alle måter, kan jeg ihvertfall starte dette innlegget med.
Kulden kommer krypende og snøen har allerede dalt, men personlig syns jeg bare det er helt herlig. Den helt spesielle stemningen som dette hvite, klare lyset fører med seg, er en stemning jeg ikke har følt på veldig lenge! Får en slags romantisk, avslappende følelse i hele kroppen. Ah♥

Her kommer en liten oppdateringsliste på nylig utførte candyaktiviteter :)
I det siste har vi.... :
- hatt elleville dansevors :DD
- jobbet masse (eller, dette gjelder egentlig kun koalaz som har fått fast fulltidsjobb på biblioteket!!)
- hengt med likesinnede på Gjestehuset♥ (hvaaa daa?)
- hatt chillejizzevors som ikke egentlig ble helt som planlagt. Men det var koz!
- planlagt å gjøre noe skikkelig gøy og spesielt. Som snart kommer til å skje. Vi må bare finne ut hva det er først.. Motiverer leserne til å komme med forslag! Hva som helst.
- Hørt maaaasse på It's all gone tomorrow, og blir liksom aldri lei. Det gjelder mest meg da ;)
... og selvfølgelig masse andre vanlige menneskelige ting man gjør.


Kjører på med litt mimrebilder fra 16 Mai 2008 (?) da Statsraaden ble invadert :))




Hohohoho! (JA, jeg har ikke hatt pc på leeeeeenge. Derfor denne plutselige strømmen av gamle godbiter!)




-Vinterkoz fra Sandy ;)


R.i.p Jokke ♥

1 kommentar:

  1. zugarcandies. Synes dere skal skjerpe dere på bloggfronten! :'(

    SvarSlett