søndag 7. mars 2010

senorita loco, esperanzo of cool!

Heya! Nå er det skammelig lenge siden jeg har blogget, så hvorfor ikke, jeg kjører på med et lite innlegg.

Den siste uken har vært veldig vanlig. Masse jobbing og chilling. Endelig har meg og Helene fått sett Bart, og til og med jammet litt på scenen med dem, no big deal liksom! Det var gøy og ikke flaut. Kråkeslottet er fremdeles et flott sted å være, og er ALLTID åpent for alle som vil være her når som helst.

På fredag var det Slagsmålklubben, uten at jeg egentlig hadde råd. Menneh alle de andre skulle så. Vi kastet om oss med øl bokstaveligtalt og danset og hadde det fint. Det neste jeg husker er at jeg er på et sånt "kult" "backstagerom" med bandet og en annen jente. Jeg syns selvfølgelig det var KJEMPEkjedelig og var altfor kul til å være der, så jeg underholdte likesågodt alle med å snakke både vanlig svensk OG skånesvensk! Hvis ikke det er en godbit så vet ikke jeg. De sa de syns jeg var flink. Det syns jeg også. Så gikk jeg hjem for å nache uten de jævla utlendingene.

Lørdag morgen var jeg smart og skyndte meg på Polet og til min skrekk og til min gru så jeg et lite skilt med "Utsolgt" der Cassie pleier å stå. LAME O RAMA! Er det så jæla kult med Cassie? Ja, det er det. Men jeg føler jeg burde ha førsterett, for jeg har jo min egen Cassiehylle som trenger påfyll!!!! Jaavel! Tenkte jeg, hyttet med knyttneven mot overvåkningskameraet en stund, og kom meg videre som det medgjørlige dyret jeg er. Deretter gikk jeg til Åsane, tok inn avisene som lå der og tryglet om innbrudd, og endte opp med å sovne på en skinnfell som en baby til klokken var kveld. DA fikk jeg det travelt, og uten kostyme tok jeg turen til Portugiserne hvor det var mexerfest. Aiaiai og corona og barter og hatter og kaktuser, hell yeah lolzie! Det var jo for å hilse Andreas adjø, så med en passende trist undertone, såklart. Såå gikk vi på Kvarteret hvor ølen jeg så motvillig hadde kjøpt tok meg igjen. Der var Jenny, der var Rikkard vår gamle kjære venn, stemningen var type SOSIAL. Ganske rart og veldig kult! Og nok engang gadd jeg meg på nach, ikke et, men TO! Jeg var flink til å ikke legge meg før jeg måtte denne helgen, kudos, for en gang skyld :D

Søndag lå jeg helt i ro, bortsett fra å tisse, dusje og kjøpe sjokomelk. Life is good.

Nå ble det veldig sånn SÅ GJORDE JEG DET OG TENKTE PÅ DET OG DET VAR GØY, men fåkkit! Jeg kan heller drite i å fortelle om mandag og tirsdag for jeg har jo bare jobbet og sånt. Good shit det altså. Good shit.

Såja, jeg gleder meg til helgen for jeg og Olve har byttet vakt sånn at jeg slipper lørdag = jeg kan ta den helt ut på Helene sin litt forsinkede bursdagsfeiring! Yaaa :D Hoot, jeg føler meg skikkelig positiv nå altså:

det regner <3
Jeg har handlet yoghurt nam
jeg har fått en bra detektivtrenchcoat og mistet beltet men den ruler still
begynt på nytt på en bok som jeg måtte levere sist gang og husket hvor bra den var
drit i alt det som vil ødelegge, det er vår!
noen som husker at jeg ville ha en parkas SO BAD? i found it. fretex baby :))))))))
jeg kan se alle på gaten i vinduet, det er som en tv (men de kan se inn også så)

Au revoir! Tror jeg skal pynte hemsen min med glansbilder mens jeg er på topp men HÆÆ, gidder ikke å finne noen bilder til innlegget? Whaaat D:

2 kommentarer:

  1. Hihi, det var det lengste innlegget ditt på lenge, liker det. Trenchcoat is the shizzle! Og glanzbilder er fint, jeg fant nettopp glansbildeboken min fra barnehagen når jeg var hjemme. It rocked!

    SvarSlett
  2. Hha, lol, hadde mye på hjertet, sawee. Åe, kan vi ikke bytte glasnbilder??? :D

    SvarSlett