torsdag 25. mars 2010

bare

Hejaa, blogg.
Det er torsdag, og jeg har fri! Jeg har ikke blitt satt opp på jobb mer enn lørdag, så jeg er shitscared. Hej, kanskje jeg ikke får penger neste måned? Jajja, det er da påske, hva enn det er gøtt for.

Idag ble jeg vekka av mamma som spurte om jeg ville ta en kaffe. Klokken var 11, god stil. (Jeg sov ikke så godt for noen løp rundt og ropte om bøtter og blod i natt..? LOLLLL.) Jeg sa jotakk, og vi møttes på Pygmalion NAM. Så gikk jeg rett på Ikea for å skaffe gardiner. Som nevnt, trengs det. Såklart valgte jeg de mest gjennomsiktige, men dog mest rosa gardinene jeg kunne finne. Gleder meg til rommet blir rosa når solen skinner, mmm sexy vårvibb. I dag har jeg også tatt mot til meg og ringt til KJEVEORTOPEDEN og sagt hehehhei har dere glemt meg? Det tror jeg de hadde, så jeg fikk likegodt en time. På tirsdag var jeg hos den andre tannlegen, hun sa spøkefullt at jeg hadde liten munn. Skikkelig knall! 



For å dyrke livslysten min har jeg kjøpt karsefrø som jeg skal plante i vinduskarmen ca etterpå. Jeg har kjøpt spisse heksesko (jeg har mistet sandalene mine og docsa besøker Jenny). Chiabattabrød. ROSA, vårens selvutnevnte jafarge, leppestift. Lest ferdig Frida Kahlo-boka mi. Hører på Air. Tenner ROSA lys. Røkelse. Appelsin. Jeg har hentet en solhatt på rommet mitt i påvente av strålende, blendende, sviende solskinn!!

Det er torsdag, og jeg hører rykter om at det er kvarteretstemning. Ouu, fint! Jeg skal drikke bare øl. Og bare litt rusbrus også. Blir fint å komme seg litt ut når jeg likevel har så god tid. Pøh, nå bare skriver jeg for skrivingens skyld, jeg har ikke mer å komme med :)

Om våren får jeg sommerfugler i magen på godt og vondt. Jeg krysser fingrene for en jævlig phet tid.

1 kommentar:

  1. Nåhåååw, liten munn :)
    Men så koselig det høres ut som du har det! Rosa gardiner og karse i vinduskarmen må jo være det ultimate å feste blikket på en vakker vårmorgen. Ps, de lilla docsene mine er dine om du vil. Ikke at spisse heksesko ikke høres awesome ut.. <3
    Jeg gleder meg til våren i Bergen! Da kan vi vorse i botanisk hage, ha koselige selskap med vinduene åpne (og kanskje rope politiske slagord med mikrofon ut av vinduet), lage masse fruktig vin, og nyte varmen og kalde utepils i godt selskap... Jeg VET det blir en phet tid.
    håper det blir kosekosekoselig på kvareteret i kveld, og at du ikke blir helt blakk i løpet av helgen og sånn. Men du er jo så fornuftig atte.
    Du og din lille munn! LOOOL. Sorry. Kuz :-*

    SvarSlett