onsdag 24. februar 2010

Rariteter

Faen, livet, gi meg et lite hint om hvordan jeg skal finne ut av deg!

Ja. hei igjen!

Her i Mexico regner det for øyeblikket, og i natt hadde vi både lyn og torden! Det gjør egentlig ikke så mye, solen er alltid like rundt hjørnet.

Jeg må innrømme at det er lenge siden jeg har vært i en så forundret posisjon til alt som skjer med og rundt meg.
Jeg trenger noen klare retningslinjer og helst noen til å fortelle meg hva jeg egentlig har lyst til. Men det blir selvfølgelig med tanken. Jeg er ihvertfall student, skal ha undeerveiseksamen i ex fac om ti dager, en spansk innlevering på fredag, har tattovert en søt liten enhjørning på pulsåren, og er veldig, veldig singel.

Jeg liker egentlig at skolearbeidet tar såpass mye tid. Hvis ikke blir det for mye tid til å gruble over livssituasjonen. Jeg kommer jo ikke fram til noe uanz.
Har endel cravings på ulike ting, men som den ansarlige kvinnen jeg er så holder jeg meg i nakkeskinnet til jeg kommer hjem. Jiiizzez!

Noe som er veldig billig her er tranebærjuice! Det er jo dritgodt, og koster ca 50 kr kartongen hjemme. Går endel av det for å si det sånn. MMmmm. Så himla godt! (hehe. hjartesmil ftw)
Skal se om jeg får mekket noen drinker av det til helgen :)


Savner selvfølgelig alt det positive med Bergen, men har det egentlig relativt fint her som jeg er.
Nei, det var en underdrivelse.. På dager med fint vær så er det ganske jævla bra!!!
<3<3<3
Sandyyy

3 kommentarer:

  1. Aaaaw, max sjalu! Har du holdt deg jizz-free hele den tiden? Proudz!
    Gratulerer med feita tattoo, singel-liv og ansvarsfullhet!

    SvarSlett
  2. ÅE, lyn + torden + tranebærjuice + enhjørning, fy faen Sandy, du lever det gode liv, og det er good shit! <3

    SvarSlett
  3. jeg er litt usikker på hva det vil si å ha, men jeg tror jeg hadde det.

    SvarSlett