torsdag 18. februar 2010

hjemme 2.0

Heihei! Long time no see.

ENDELIG passet det bra å forflytte de fleste og største av mine eiendeler til HH13, Kråkeslottet, Huset Med Det Rare I. Et krypinn med sjel, med store vinduer og egen blogg. Jeg eier ikke mye, et par poser full av biblioteksfilmer og affeksjonsverdi. En dyne og en oransje stol, en sexy lampe og en barokk-lampe. Nå sitter jeg på hemsen MIN, hører på Massive Attack og drikker Himalayah Yogi-te, To be calm is the highest achievement of the self, står det på den, og for en gang skyld føler jeg at det passer litt, tematisk sett daaa. Har roen lizzm, og håper det forblir sånn en stund, heehe :)

Ellers, tje. Jeg har jobbet hver dag, det er bra. Og slitsomt. Og HeY! Meg og Helene er nå sikre på at vi skal på The Residents i Grieghallen, 1. Mai. Det er stooort, selv om vi ikke har råd og det kunne falt på en bedre dag, i og med at den dagen allerede er tilskrevet noe annet, som har med Norge og grøftefylla å gjøre. Verdt det. Hvis meg og Helene, chickensa, skulle ha et soundtrack hadde det vært Birthday Boy, når vi la ut på dette syke eventyret og drakk jordbærsprit og lo oss ihjel av alt og alle. Gikk på et av våre første selvstendige nach og han ene hadde EN RESIDENTS T-SKJORTE på seg! Og de BØR spille bursdagssangen, håper jeg ikke jinxer det.



Joa. Jeg gleder meg til/over
Å ikke jobbe på lørdag.
Drikke Cassie og bygge på cassiehylla
Se Den Fantastiske Mikkel Rev med Sune (vetlebror, Roald Dahl, Wes Anderson, snakk om bra selskap)
Være initiativtaker til gamle vennskap
Lange meldinger fra SandraMexicano som alltid kommer med vedlegg:voldsomt savn
Innflytningsfest selv om jeg gruer meg vilt også
Residents såklart
Andre reiseplaner som Roskilde og Amsterdam men nå går vi for langt frem i tid og penger her



Snart skal jeg ta meg en øl her og så header meg og Helli til Vågen for en til. Det lar seg gjøre nå, uten noe stress med busser og nøkler og skal jeg holde ut her til stengetid.
GOD KVELD ALLE! :D

1 kommentar:

  1. JAJAJA!
    Faen residents altså, det blir sikkert fuckings dritkult!
    Yogi te i et balansert sinn høres også veldig bra ut, håper du kan holde på den følelsen en stund :) Sliter litt selv ehe.
    Men hey, ikke grue seg til inflyttingsfest?! Bare gjem verdisaker og fest ansvarsløst og villt!
    Massemasse kos og savn fra meg <3

    SvarSlett