fredag 5. februar 2010

xoxo


Jeg kan gjerne tenke meg slike nippleutsmykninger altså.
What is up? Det er lørdagg, jeg er alene i huset, drunx ma coffee and got ma yoghurt on! For en fin situasjon å være i. Jeg har lånt enda et BBC-kostymedrama som står på, fine kjoler og spisse kinnskjegg og unge mennesker som forelsker seg på tross av sosial klasse, og de gamle rike damene som er imot det. Jeg tror jeg må skru av snart da, MACen lager en summende helikopterlyd i sterk protest.

Såsåså. I går åpnet Kvarteret! Ohmy. Det var faktisk dritgøy, vi kom inn, vi kom litt sent, det var maaaasse folk, fin blanding av freakshow, voksne folk som hadde pyntet seg for anledningen og oss. Noe kjipt var at Mads skulle komme hjem for den store begivenheten! Men det gikk ikke, ukult. For tiden nyter Mads militærlivet i Sandnes og lærer seg nyttige ting som nødhjelp, det er bra for det er jeg ikke noe god på. Den ene gangen jeg har prøvd drepte jeg den dukken, som om det ikke var ille nok hadde stakkaren verken armer eller bein. (Oppdatering: Mads har visst kommet til Bergen i dag, og er nu på vors i Huset med det Rare i, hvor jeg straks joiner!!)

Før Kvarteret var vi på et langt og hyggelig vors hos Jenny og Aubrey. De har hatt en ekstrem make-over i leiligheten sin, det har blitt et nydelig kjærlighetsreir. Det var ost og kjeks og druer på gang, og brownie til dessert, naaaam. Det var nesten ikke måte på, hadde lange samtaler om hvem som er pen, og jeg for min del kom ikke noe nærmere til å finne ut av det. Tenk så mange måter det er å være pen på, det er bra. Og gjett hva. Jeg fikk den kuleste jul/bursdagsgaven av Jenny. Tre nydelige sjokolader MEN VENT! Det er lipglosser med sjokoladesmaa.. Lukt! Som jo faktisk er noen av mine yndlingsting i hele verden. OG. Det man trygt kan kalle min personlige bibel, når det kommer til alt fra mote til livsfilosofi, og som jeg har markedsført kraftig her på bloggen. Nemlig GLAMOURPUSS! Gawd. Jeg setter spesielt pris på den når jeg vet hva den kostet, hva verdighet angår :)


Nå skal jeg løpe, og drikke Cassie, mmmmhm! <3

1 kommentar:

  1. "Ehm unnskyld? Har dere sån.... ehm... bok med sånn katter med parykker og sånn.....?" hahahihihoho. flaaauut... Gleder meg til huset med det rare i er på g.

    Jay-Dawg

    SvarSlett