mandag 11. januar 2010

det har vært jul


ph: Ellen von unwerth - "bitch"

Nå har det vært jul, og en hel periode med godvibb er over.. Men, vi har hatt det like så gøy etter jul vi! Åjaaada! Hengt litt både her og der, og gått mest ut på vamoose, legal og fincken. Økonomien er bedre enn på leeenge, og jeg tillater meg flere kjøp av alk på byen. Sånt blir det god stemning av :)

Ellers, så skal jeg jo snart reise. Til Mexico. I 3,5 måneder. Det føles litt rart, ettersom jeg faktisk sitter på flyet om mindre enn 2 uker, og enda egentlig ikke har tenkt så veldig mye på det. Bortsett fra at jeg har hørt at det skal være litt varmere der da.. Mye kommer sikkert til å skje her mens jeg er på min ferd med de andre trekkfuglene, men ja, jeg har jo internett og mobil liksom. Skype ftw :D

I dag har jeg vært på jobb i barnehagen, hvor jeg for tiden har fulltidsvikariat. Det går rimelig greit, og kidsa er rett og slett veldig kule. En litt kjip greie i dag var at jeg måtte skifte 2 bleier + at jeg glemte en gutt som jeg hadde ansvar for ute, når jeg hadde tatt inn alle de andre. Kom på det 45 minutter etter vi hadde gått inn.. hehe.

Nå må jeg ha meg en RE-AL hvil. Fordøye dages inntrykk, som et lite barn.
<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar