tirsdag 24. november 2009

:)


Ou. Drittlei av å være drittdårlig å blogge. MENMEN.

Det er så digg å bli ringt av mammen sin som spør om jeg kanl henge noen timer for betaling (eller jobbe da eheheh) når dagen min opprinnelig skulle bestå av soving og umotivert rydding og masse spising og enda et par kloremerker på innsiden av døren min. Selv om det egentlig er supafine i boka mi. Så syns jeg tirsdager passer så bra å gjøre noe på. Anywayz. Good times.

Mmm, jeg har hatt en gøy helg, tror jeg. Viiill fæzt!!! Mads og Maria hadde bursdagsfeiring og vi kom litt sent, men akkurat i tide til å hive oss på the partytrain. Woot! Vi oppnådde det alkoholinnhold vi ønsket oss og krysser fingrene for at vi ikke har vært uforskammede på noen måte. 

På søndag er det første søndag i advent, shite! Tiden, gamle venn, du er helt syk. Desember?! Det er snart jul, og jeg gleder meg mer enn før. For første gang kan vi lage vår helt egne juler med kulere tradisjoner pluss de fine gamle. Vi har seff begynt å planlegge adventen vår, og til da skal jeg prøve å få kameraet på g. Vi snakker gløggfylla, perleverksted, rocka julesanger og realistisk pepperkakebaking. Men nok om det for nå :)

 
Sjalusi ass.

Okk. Kaffe, The Doors, febrilsk leiting etter nødvendigheter, tannpuss, løpetur to the Åsane Senter. 

SNAKKESSSSSSSSSSS
koalakoalakoala

1 kommentar:

  1. Finfinfin tattoo! Jeg vil ha en ny :(

    Jeg skal lett lage et outfit-innlegg med videoblogg og alt! :D

    SvarSlett