torsdag 1. oktober 2009

these days

nå har jeg laget to termoser med kaffe og bært ned. UTEN KRYKKER SUCKAAAHZ! og det gjør meg drittglad, selv om det er litt  vondt og jeg ser ut som quasimodo. har alltid likt han, selv om jeg ikke alltid var SÅ keen på å rocke looken. ellers kan jeg dusje! det er ikke så ille å gå med krykker når det ikke er så ille, you know?

så, jeg har hatt en fin helg. blakket totalt, vært sur, vært frekk, hatt vondt, vært full. men den har likevel vært fin og jeg har likevel vært glad:

koselige vorsmannebesøkfilosofi(a)bæringsøte samerlange og eller interessante nachdramavinsur fot sur fooootnye episoder av it's always sunny in philadelphiaå være HELT heeelt nøytral til nazismenlesing av skikkelig skikkelig gode bøkersexy lamperspising av bare skorpen på gorbysmens i suppasick drikkepress.

i går tok meg og helene en øl på kvarteret, det var kos, har savnet vannliljestemningen. virker som ng2 på ny har blitt en valid hangout for kaffetørste ungdommer. både oss og andre, og dermed på både godt og vondt. h m z .

the crayon ponyfish. jeg elsker wes anderson.

det er kaaaldtttttt. orker ikke å gå ut av sengen. orker til og med ikke å myrde edderkoppen som har valgt å bo på andre siden av rommet. aich. den stirrer liksom på meg, jeg blir ukomfortabel. nico er ideell høstmusikk.
så, etterpå skal vi ut, vil jeg tro, det blir kos, bla bla bla, vil ha vors, håper det blir morro. såh der :)

doodz. mamma kom akkurat ned for å mobbe meg på det groveste. rimelig god imitasjon av haltingen og den hardt skadete stoltheten min.

ER DET RART JEG HAR EN ISBIT TIL HJERTE!?!?!?!?!?! D:

xoxo
(neida :3 )

1 kommentar: