torsdag 15. oktober 2009

ok2br

Aiaiai. Ny dag, ny dag. Den er grå! Lenge siden det har vært blogget, ekkel følelse å se tilbake på en tom blogg, akkurat som som ingenting har hendt. Det har det altså, men jeg kan ikke egentlig huske så mye når det ikke er dokumentert.

I går gikk jeg hele dagen uten krykker. Jeg er så stolt over lille tå, som standhaftig holder ut, og føler seg ikke det minste utenfor når de andre får boltre seg på asfalten (om enn haltende). I dag våknet jeg til Ingvilds viftende tær og et helt imaginært nachspiel. I går hang vi tre sammen, til en forandring, og det var kos. 
Jeg har lært mye i løpet av det siste døgnet:

At Ingvild drikker mye, fort.
At Helene er beskytter av mitt hjerte.
At jeg ikke KLARER å holde varme ting uten å miste det, helst på et skittent gulv. 
At man ikke skal dømme folk på de fine øynene sine. 
At hvis jeg går som en gansta ser det nesten normalt ut.
At fuglemat er godt.
At Vågen er konkurs (og jeg klarer ikke slutte å grine over det).

YEAH. Nå skal jeg kose meg med Cassie Solbærvin og Razikakonsert på Hulen <33
Latah!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar