fredag 25. september 2009

heyaa

i dag er det fredag. det regner noe veldig. jeg har fått bøker fra biblioteket og pleier min såre hals med skåldende svartsomnatten kaffe. mmm!

håper det skjer noe gøy i dag ass. vill vorspieljakt, høhø. jeg har ikke penger eller kort, men det får bare ordne seg, karma BØR ha dårlig samvittighet nå. mamma har kjøpt JB til meg, så den er iallefall fin som en rubin :)

vi var på vinkveld på onsdag, det syns jeg var gruelig kjekt. jeg liker vin, selv om den smaker ekkelt gress og får folk til å snakke om at de har peiling på den. jeg liker også å ikke ligge i sengen min, å le av præriehunder og tenke at livet er en film når man ser på alle disse freaksa, sjanger: svart komedie. 

vet dere hva som er stress? å ikke kunne bruke en paraply.
jeg tok et bilde av den fine romantiske nydelige lyskilden min, som jeg kjøpte på loppemarked for lenge siden. jeg bare fant den igjen nå. j'adore. den er jo mye finere, men prøv å hinke og sjangle og sikte og trykke, i tillegg til at... ja, photo booth sawx un peu.

nå skal jeg kle på meg og sånn.
jeg er ikke naken, altså, men jeg skal ta på meg noe som ikke er dette.
så skal jeg se en episode til av twin peaks, drikke mer kaffe og sminke meg.

h a  d   e    t     b      r       a        a         a         a

1 kommentar: