onsdag 28. oktober 2009

tales from the golden age

Sånn går dagene, yeah!

Det har ikke skjedd noe spesielt den siste tiden. Litt drama i svingene, litervis med vin,  flere konserter enn vanlig, litt dansing, noen morsomme og noen ordinære nachspiel, glitrende pynteplastdådyr, jobbing... Livet generelt, den gode gamle spøken. 

p r  e   t    t     y      .

Ellers har jeg sett på dette og lest på dette og dette. I tilegg har jeg et halvferdig ikeaskap liggende på gulvet og store ryddeplaner som jeg ikke har guts til å gjennomføre, y'know?

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra en særdeles koselig dag. Eller kveld. Hooket opp med Sandra, Ingvild og en rimelig nyankommet Helene på Café Opera. Kewz og prat og en hel kanne med mint-te! MM. Kult at Helene er tilbake fra 'Nam. Hun hadde ingen tatoveringer men helt nydelige negler. Etter dette lille tebesøket tok meg og Sandra turen på BIFF. Vi fikk ikke lov til å se det vi egentlig ville se, men til gjengjeld fikk vi gratisbilletter som vi brukte på Gylne Tider. Den var morsom og litt deprimerende på samme tid. Så hvis DU var på Magnus Barfot den 29 oktober med lite hår, lite tid og alt for mange billetter; tusen takk! Vi ble litt overrumplet av din vennlighet og skjønte ikke hva det gikk i, men under alt det var vi kjempetakknemlige altså :)


OK. Time for business. Hvor går det an å få tak i spiselig (!) glitter (!!) her omkring? SHIT. Når jeg får tak i det skal jeg ikke bare begynne å bake muffins ukentlig, jeg skal sniffe og rulle meg i og pynte meg med denne nydelige oppfinnelsen.

Oho! Jeg klarte akkurat å kommunisere til crippletoe at den ville bøye seg! AH lettelse altså. Heh, live blogging. OK. Nå skal jeg styrte en halvliter vann, slukke alle telysene og lalle. Nightienight!

klmzez Sofia <3

2 kommentarer:

  1. Wøøøøt, er det glitteret spiselig? Nå må jeg google det og finne ut hvor man finner det! :P

    SvarSlett
  2. jeg var nettopp i københavn og gjett om jeg ikke kom over s p i s e l i g g l i t t e r i gull, sølv og r o s a <3<3<3 men butikken var stengt i dag (søndag) da jeg skulle tilbake for å kjøpe

    SvarSlett