lørdag 17. oktober 2009

Mindcontrol

Hei.
Jeg vet ikke helt hvor jeg hører hjemme for tiden, men har egentlig blitt litt vant til det. Er det der jeg foretar mine hygieniske behov? Der jeg sover? Eller der jeg spiser?
I og med at vi ikke har noen redskaper i leiligheten som man kan tilberede mat med, eller noen møbler utenom seng. Det er litt kjedelig. Skulle gjerne hatt sofa og andre hjemmekoselige ting, men det får komme i neste måned. heh.
Så ja, Sandy på dagtid: Gta Chinatown wars på Nintendo DS. Eller, om jeg er heldig, matlaging i en kantine for Adecco. Ofte med rasistiske undertoner rettet mot mitt tydeligvis så uplasserelige utseende. FUCK YOU. Jeg kan norsk.

Ellerz, så blir det basstronomisk institutt på teknikerkroen i kveld. Det vet jeg blir bra. Ettersom jeg bare digger det stedet... Seriøst. Jeg syns det er så uforklarlig koselig der. Skikkelig god stemning.

..Sant???



Meg og Jay-Dawg har vært masse på club fantoft i det siste. Og hver gang har rusen vært på topp!


Så bra at alle kan få litt kos om de ønsker. Alle!


Apropos ingen møbler.. Men vi har vin :D


Razika!


jada. så koselig vettu.


Jeg har faktisk funnet en flammekaster i liberty city, og det er ganske fristende å gå tilbake til bilbrenning og folkemord nå. Sååå. Vi sees ;)



<3<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar