søndag 8. november 2009

skumring

Akk og ve. Det er så ukult når man bare glemmer å blogge og etterlater seg udokumenterte dager og timer og helger.

Joa. Nå var det november, tenk! Så jævlig fort tiden går. Det er kaldt som bare det, blåsete og isende og veldig mørkt. Det er litt digg egentlig, at det faktisk blir nattesvart i sekstiden, selv om jeg merker at jeg blir helt sykelig trøtt. Føler at jeg bør og skal gå i hi og drikke kakao og lese barnebøker og legge kabal og se sånne filmer som jeg aldri gidder å se men som jeg bør ha sett likevel.
Novemberesque, non? 

Forrige helg var det Halloweenhelgen. Det var litt kjipt i grunnen, same old and shite. Det gøyeste var å kle seg ut og spise masse halloweencandiezz som var til overs. Snøhvit, Solfrid Sommerfugl, Billa Benjamin og Log Lady kniste seg gjennom musikaler og dårlig stemning. Mata fett, sånn egentlig, og den eneste som ble kastet ut av Kvarteret var The Log (cuz it saw sumtin dat nite). Denne helgen har vært helt grei den også. Bursdagsfest hos Miss Brown, ekornmannen, nachspielparasitter som vi liker tross alt, dårlige skrekkfilmer, nachspieltelefoner til mammaen min,  kirkegårdsex med ivrige tilskuere, hvite skinnsko og håret bak ørene, skanky fotballspillere, beruset Fløientur, heliumballongsang om Vietnam, jæææla gode drinker, dårlige unnskyldninger, og store mengder bakrus kombinert med store mengder vaniljeyoghurt. 

Nyskjerrig på uken som kommer. Håper jeg får gjort noe produktivt. Nå gjør jeg ingenting på trass. Og litt fordi det føles som om noen har prøvd å rulle meg og røyke meg og stumpe meg. Gru. Nå skal jeg iallefall lese litt om en markmus og hemmeligheten dens. 



Ellers har jeg lyst på en ordentlig hage med sånn huskebenk og svære busker til å gjemme seg i og solsikker og tropiske orkideer og kirsebærtrær og roser til å lage parfyme av. Jeg har også lyst på en ulv og en munnharpe og skikkelig lange indianerfletter.

JA, methinx.


Peace out
Koala.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar