søndag 20. september 2009

glamourpuss

HEYALL.
Søndag, ah, dagen for stille bønn, fyllasyke og BIL. Jeg tror det er sol ute. I går var det vors med the kool gang, for å feire Jenny sin bursdag. GRATULERER <3 Det var sykt moro, og jeg håper det gjøres igjen snarest. Sandra har laget en vellykket vin som jeg syns smaker kirsebær, og bonus; den lukter bolledeig! Vi så med ivrige øyne på ungkarskvinnen, gjeeeett om det var drama. Villgutten Wes fra Texas, og ærlige Jake med øyenbrynene. Oh la la. Vi var rimelig edru på byen, og det er jo alltid litt kjipt, da. Ganske underholdende likevel, huha. Det ble et nach på noen av oss, og i syvtiden ble jeg vekket av et bonusnach, som føltes som en voldtekt av sjelen min. Hadde jeg ikke vært så kvalm hadde jeg prøvd å spise dynen for kvelningseffekt der og da.
Det endte godt. Ingen skal få bruke deg til å fremme karrieren sin, Jillian. Ingen.

Jeg tar meg selv i å planlegge en radikal flukt til hvorsomhelst, jeg føler meg litt som en sommerfugllarve i en kokong her, nå. Bergen er melket tørr for denne gang, det er på tide å utforske nye jaktmarker, om ikke bare for en liten stund. Men en ting. Jeg elsker høsten! Jeg hadde helt glemt det, og jeg irriterer meg når det regner, joa, men åe! Den tørre luften og fine bladene og skikkelige skumringsstunder og te og vinterlukt! :)

Er det noen som husker den lovende modellen Lolita Perez? Det gjør jeg! Det viser seg at Lolita ikke er den eneste i sin nisje. Det er tøff konkurranse på markedet kan jeg love dere, og hun har klort seg opp stigen. Bare de aller mest glamorøse modellene kommer med i bøker som denne: 
Lolita pryder selvsagt mang en side her inni (seriøst). Liker veldig godt dette blinkskuddet:
Kus dere, det skal jeg. <33

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar