mandag 7. september 2009

Hei igjen!

I det siste har jeg vært pittelitt på Øya og vært masse med Aubrey i tigerstaden.
Vi har sett maaaasse scrubs, vært på kozelige kafeer, irritert oss over forkastelige høyrestemmende roommates og bakt kake.
<3



Uken etter var jeg hos tanten min, som bor inni en skog på et fjell 8 timer fra Bergen. Der har jeg malt, vasket, gått på utedo, gått tur med hund, leid filmer på bibliotek og jobbet i gjennomsnitt ti timer hver dag. Sååå: masse skattefrie penger på konto + ingen utgifter. Glede!

Meg og Jenny har kjøpt sib kort igjen, og skal dit tredje gang i dag. Håper denne gode flyten varer.. Det ville egentlig vært svært overraskende.. Men kanskje litt enklere nå som sticky panda også er med ?!
:D :D :D

I dag blir det forhåpentligvis
nazifilm med Sofia og jam etterpå! JIPPIIIIII!

Spørrrsmål: Hva skal du stemme?
Jeg er bare nysgjerrig... Altså, svar gjerne anonymt! Det blir ekstra spennende.

Kuz fra Sændeh


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar