tirsdag 15. september 2009

ack

God morgen.
Nå har jeg vært på sykehuset, tatt ut sting og fått ny gips. Det var kjekt, neida. Jeg tok taxi hjem, usj, det funker bare ikke edru. 
Jeg er sykelig gretten merker jeg. Så unødvendig! Jeg bare våknet og var bitter på livet. Gawd, så tragisk. Kanskje jeg skal ta meg en lur. Drikke te. Rydde, spise ananas. Senere skal jeg kanskje på Hulen og se Casiokids med et par av mine yndlingsfolk, det kan kanskje hjelpe, hvis jeg bare orker. Hvis jeg tenker over det, går jeg på en måte på hendene for tiden. Ellers har jeg hatt en fin helg.

Dette bildet får meg til å fnise høyt for meg selv. SE! Herregud så sykt og fint.
Det er et jævla bringebær! Gurgle <3

Nå savner jeg skilpadden min, boo. Gollum, hvorfor elsket du meg aldri????


Haiku om dagen min til nå:

lest andré bjerke
det gjør vondt å ta ut sting
jeg trenger et liv

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar