mandag 3. august 2009

mhm


Halla. Åssngåre?
Det er tidlig morgen og jeg hører på lydbok, spiser nudler og drikker kaffe, huhu. Skal sminke meg, growl. Skal på mer opplæring, mihh. Ellers har det vært en fin helg. Rimelig obskur, tror jeg. 
Fredag; meg og Helene drakk hos henne, überkewz. Vi tok bussen til byen hvor vi sløste penger og horet oss på internasjonalt vis, mmmhm. Nattbuss hjem, og der fikk vi begge nye venner. Hahaha. 
Lørdag; innflyttningsfest hos Belinda og Anja. Det var kjempegøy, um, det jeg husker. Leiligheten var FIIIN. Vi gikk på Legal. Og jeg traff mange jeg ikke hadde truffet på lenge, kos kos kos. Jeg gikk hjem med en sweetheart som klaget på kjøresten sin som, em, tydeligivs ikke eksisterte. Heldigvis sto det en ensom Mads på trappen sin og reddet meg. 
Søndag; dårlig, sov hele dagen.

Ellers skal jeg absolutt slutte å gi nummeret mitt på byen. It haunts me.

Jeg må gå om 10 minutter. Jeg er ikke klar for å konsentrere meg, boohoo.
kewzz


1 kommentar: