tirsdag 4. august 2009

flyttelassie

Ja. Hei ja.
Jeg trenger en liste

+ + +
Jobb på gate gourmet (lager flymat!)
Har fri tilgang til litervis på hjemmelaget vin
Jeg er i alle mine dyrs nærvær hver dag
Det blir bare enklere å komme inn på tjueårssteder
Jeg kommer til å få en feita lønning snaart
Jeg deltar på fester som jeg liker meg godt på
Jeg skal snart på Øya + være med Åmi


- - -
Jeg. har. flyttet..... hjem
Jobben begynner kl 07.00
Oppslag på oppslag om hvor umuuulig det er å få seg leilighet
Jeg får stygge kommentarer dersom jeg foreslår spaghetti ala cap
ri til middag
Jeg kan ikke drikke alkohol på dagtid
Musa Ademi biter
Jeg finner ikke ipoden
Jødisk allsang er ikke lenger en hverdagslig aktivitet







Kus fra Sandy

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med ny jobb hvertfall, da er du et hestehode foran meg :3 Synes +++ veide opp for --- hvertfallz :)

    SvarSlett
  2. Iiiik, hjemmelaget vin! Jeg drakk to glass på et nachspiel forrige helg, dagen etter hadde jeg så sykt vondt i hodet. (Men det kan godt hende det hadde noe med at jeg også drakk øl, whisky og rom om hvernadre).

    SvarSlett