torsdag 30. juli 2009

this weather

God kveld.

Har ikke noe å skrive om men har distraksjonsbehov såh. I dag skulle jeg drikke vinen min men jeg ombestemte meg på siste kilometeren. Det er så ukult å drikke med dårlig samvittighet for nach og søvnbehov og busstider og alarmklokker. Det er ikke fornuft det går på, det er ren apati. Te og Patrick Wolf er like fint som noe <3
Sparer min Est! Est!! Est!!! til morgendagen, jeg, tihiez. Det blir fint, for Helene skal muligens ha vorspiel, og det har hun vel ikke hatt sånn unntatt bursdagen sin, jeg gleder meg :)

Jeg liker bilder av sko som gjør på akkurat det de burde gjøre.

Jeg har lyst på nye neglelakker og strømpebukser i ville farger i dette gråværet. Det er litt digg, syns jeg, med sånt vær, selv om jeg snart går lei. Jeg liker å kunne gå med den fine paraplyen min og føle meg som Mary Poppins. Ble litt lei av steikende sol på Hove, selv om det var deilig å vasse på rullesteinene. En mellomting hadde vært kult.
Jeg har lyst til å henge på Akvariet. I det minste vil jeg ha en gullfisk mm!

Okay, nå må jeg lett se Mary Poppins!

kisskissbyebye

1 kommentar:

  1. Ja, din lille Judas! Mihi! Jeg har jo gullfiskbolle! Du kan få den? :3

    SvarSlett