mandag 10. august 2009

MacLove

I dag har vi mekka ny header til bloggen. Var den representativ? Eller rett og slett blærete?

..
jeg fikk mine siste penger fra norstat i dag, og det var mer enn jeg håpet på! Så da kan jeg meske meg i godsaker på Øya og i Oslo uken etterpå. Vel, ok, det var ikke såå mye penger, men jeg får lønn snart óg.

Jeg har veeeldig lyst på en macbook pro. Så sinnsykt, sinnsykt lyst på.
Etter at vesle maccie ble knust (bokstavelig talt) tidligere i vår, har savnet ikke vært til å bære.
Derfor trenger jeg en ny.
Jeg hadde vært SÅ LYKKELIG/STOLT:

heeh.

anywayz.
Nå er det kun snakk om 2-3 dager til vinen min blir ferdig. Jeg må gjøre den pittelitt søtere, så tror jeg den kommer til å smake sånn.. helt greit.
Jeg har et lite lager av vinflasker med skrukork som må vaskes, og SÅ SCHKALL DET TAPPES JAAH!

Meg og min imaginære macbook pro som koser oss i sofaen.

I kveld skal vi på jam. Det blir gøy.

<3<3<3
Sandy

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar