mandag 17. august 2009

augustmoro

Whatap!

Woo, det er ikke bare august, men sent i august. Fikk likom ikke med meg det. I det siste har det vært høstblues all around, har jeg fått inntrykk av? Huttemegtu. Jaja. Det er nok bare en liten fartsdump, snart er vi på g igjen. Jeg gleder meg til å fange det første høstbladet og ønske meg noe bra uanz. 

Jeg har akkurat kommet over alkoholimmuniteten min, ser det ut som, phew! Jeg begynte å bli bekymret, og lei av å føle meg som grettensatan på jesuscamp. Hvilket, tro det eller ei, is not so kool.

Sandy har vært på CRYSTAL CASTLES (<3<3<3<3!) KONSERT! CanUBelivIt? Det er så kult, håper og tror det var dritgøy, og at jeg klarer å slenge meg på neste gang.

Her er hva jeg holder på med for øyeblikket. Yogi Tea Ayurvedic Herbal Formula Ginger Lemon Organic Herb & Spice Infusion; den perfekte kur for halser som kjennes ut som en rå klump med kjøtt. YUMz. Ideelt sett servert i en Snorkfrøkenkopp. Ellers lakker jeg neglene med "Sophisticated Susanna", høhh. Den lille figuren av noe jeg tror skal være en smilende sjøhest kjøpte Sune til meg på akvariet. Han tenkte vel at jeg ville få bruke for den. Det som er så kult er at den er make til den lille dragen i Mummitrollet, nesten <3

Krysser fingrene for at jeg kommer meg til helvete ut av dette huset snarest. Tenker jam på Vamoose. Jeg føler meg som en særdeles ukul og personlighetsløs kråkebolle.

1 kommentar:

  1. MmmmmmUMMIkopp!!!:) Jeg vil ha en^^ Men med Snusmumrikken på selvfølgelig.

    SvarSlett