lørdag 8. august 2009

øl, øl og mere øl

Jeg er så lei av øl! Det eneste jeg rekker å kjøpe, et magisk brygg som gjør meg minimalt, dårlig full hele kvelden, hvis jeg engang er så heldig. Gi meg en drink med parasoll og isbiter og fruktsmak, en dansedrink som får meg til å le og fryde meg. Vin funker også fett. Likevel fikk jeg akkurat pappa til å kjøpe øl til meg. I sawk.

Ellers er jeg ferdig med opplæring på biblioteket, deet var gøy. Det er liksom veldig sofiavennlig, å sprade rundt med knirkende docs og sette på plass barnebøker, mens jeg funderer på hvilke jeg skal låne, og fryder meg over alle de fine stundene jeg har hatt med Laban og Labolina, Mummitrollet, Roald Dahl. Mmm. Og jeg får øvd meg på alfabetet + bipe bøker, mkay! Nå har jeg ikke noe fornuftig å gjøre på på lenge.

:))

Da går det i lydbøker, mahjong solitaire og It's Always Sunny In Philadelphia. Det er så sykelig gøy, og det minner meg om mitt eget liv, på en rar, rar måte. Jeg leser Hvem Skal Trøste Knøttet om igjen og om igjen for det blir jeg så glad av, og spiser kaffe og knekkebrød. Jeg ønsker meg nye sko og gamle jakker. Jeg har avaler med fine venner, og skal se Harry Potter for tredje gang, mit meine Sune. Helene er i Canada, håper det er kult. Jeg må få fikset kameraet mitt for å dokumentere at jeg har et liv av og til.

I går var vi på Belinda&Anjavors, det var moro. Vi testet hverandre for fullhet (noe det var heller lite av?) og dannet et glamrockband. Fincken, Vamoose, Lord of the Rings, søvn, UT I NATUREN JUKEBOX!!! <3 
Må heller ikke glemme Sweet Sixteen UK. Mmm lørdagsmoro. Nå har jeg skrevet jævlig mye, sowwy.

kisskiss

1 kommentar: