mandag 31. august 2009

blodbad

Hallooo. 
Dette har vært en moro helg, helt til jeg trakket på en knust flaske på byen som en hund. Forresten, det var moro etter det også. Har aldri blødd så mye, og Mads var en kjempe Snilly McSnill og joinet meg. Lenge og hardcore. Endelig fikk jeg også besøke legevakten på fylla, hvor vi hadde nach og lesestund (øl og Hvem Bestemmer?). Vi ventet lenge, jeg sydde litt, og så skulle vi på sykehuset fordi tåen var litt mer ødelagt inni seg. Siden taxien aldri kom fikk vi sove på et eget rom, det var litt flaut og snilt og vondt og kaldt. På sykehuset er de kjempesnille, men de syns venting er kult, og det syns ikke jeg. Tilbragt halve lørdag, søndag og mandag der nå, for bare å bli sprøytet litt og sendt hjem for å faste, spise medisiner og sutre. Kanskje i morgen they fix. Kanskje.
 
Heheh. Blodrelatert og bare jævlig kul gjeng.

Jeg råtner her ass. Vurderer å skaffe meg noen krykker og hinklepinkle meg opp og ut, så snart de har klippet opp fotsåla i vill senejakt. Cheerios amigos!!! :D

(sutreinnlegg ja, men dette er ALT som skjer i livet mitt, så trist som det enn høres ut)

1 kommentar: