mandag 27. juli 2009

TTYN


Hallaaa. Det er søndag, oui. Jeg drikker te, og det er faktisk mørkt ute! Jeg ser på Paris Hilton's My New BFF, det er så sykt gøy. Noen ting på MTV er bare så bra, fyffan. "Cause I'm Clark Gables granddaughter and I know that if he was here with me, he'd be like 'man up'." Tragique <3 

Ellers har det vært gode greier på gang. Jeg har hengt med gamle venner, begått tyveri uten å huske det, blitt SYKT tatt for tyveri som jeg ikke husket, nachet med oldiez på en båt, komplett med beføling og vilt tøysesnakk, husmaling, sjokomelk, mer Harry Potter, traaaaagiske folk-underholdning, audionarkotika, og snart jobbopplæring. Yee yee, ting på g. 

hawgz

3 kommentarer:

  1. HAHA elsker hun dama som jeg ikke husker navnet på. Hun skulle lett ha vunnet hele dritten.

    SvarSlett
  2. Quote fra nach.
    "Synes du ikke det er deilig å føle ballene klaske mot ræven mens du tar henne bakfra?"
    Sofia, sofia, sofia. Det nachspiellet drepte sjelen min, men var likevel frydefullt <3

    SvarSlett
  3. Hahah, åja, det er så digg! Fy faen. Alt som kunne skje skjedde liksom på den båten. Et av mine favorittøyeblikk var når hun rocka damen skulle synge med til musikken. Likte også at cokeheadballeklasker sa at hvis kona hans hadde gått i prikkete kjoler ville alt vært bedre. Så fint! Takk for at du satt med meg til slutt. Jeg begynte å tro at han skulle stjele blomsten min. It was so fab a nach at jeg døde litt:D

    SvarSlett