tirsdag 14. juli 2009

bok lubben

Jeg har sluttet å bestemme selv hvilke bøker jeg skal lese. Jeg glemmer a.l.l.t.i.d å avbestille de nye hovedbøkene i bokklubben, og å sende dem i retur koster femti kroner + masse arbeid.. Tenker liksom faen heller, den så jo litt gøy ut sett bortifra den teeeite tittelen, det som står om den på baksiden og bildet utenpå . Den boken jeg holder på med nå handler om gamle Silvio som bor på landsbygden i Frankrike. Han har hatt elskerinner tidligere, men aldri vært gift. Han tilbringer dagene ved å spise gode måltider og å stelle i grønnsakshagen sin.

.Jeg måå huske å avbestille neste bok. Eller bare melde meg ut.

Nå skal jeg ta på meg neglelakk, men greier ikke å bestemme meg for hvilken farge. Mørkelilla med glitter, rød eller bare blank? Jeg har faktisk hatt nakne babynegler i flere dager, bare fordi jeg ikke greier å bestemme meg. heeeh.

Det har gått noen dager helt uten alk, og det gjør det enda mer gledelig for meg å gå ut i morgen :D Jeg tror det blir mata. Jeg må ta den helt ut fram til fredag, da jeg skal tilbringe åtte dager på fjellet med familien ! ! !

Nå skal jeg tilbringe litt tid med denne karen. Ha en fin, fredelig dag :)




S <<3

2 kommentarer: