torsdag 16. juli 2009

unbehagen

Hei og hopp! Nå er det lenge siden jeg har blogget her. Men jeg lever! osv. osv.. 
Jeg er kjempedårlig, tror jeg har blitt litt allergisk mot øl og det er jo bare trist. Vurderer å drite i ølsalget og stjele vin fra papa, for jeg orker ikke bevege meg, annet enn å gå opp og hente en is. Det var en kald og hard pæreis som smakte vitaminer. Mmm sunn.
I morgen skal jeg og Helene ta at fly til dette stedet:
Trønderlaaaaaaandet! YA! Jeg skal iallefall få med meg attraction #1.

I går kveld tok jeg meg en tur i Skuteviken. Plutselig så jeg to delfiner som plasket rundt i vannet! De var søte og nakne og vennlige, de spurte til og med om jeg ville være med å bade. Jeg sa nei, men jeg ville gjerne ta dem med hjem. Det ville ikke de. Jeg håper jeg treffer dem igjen snart.

Ellers har kameraet mitt blitt ødelagt og jeg har knust tommelen min.

Nå skal jeg lage te, tulsi mint ftw!

HugZ, fräulein Sofia

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar