søndag 12. juli 2009

Rakade Ögonbryn

Oi oi oi. Uvennlige toner sniker seg fram. Men seriøst, jeg er ikke en særlig uvennlig person.
Skulle ønske flere kunne forstå det.

I går var det party i kongeslottet, og ja, det var festlig!
Vi hørte masse på Ratatat, Familjen og Slagsmålsklubben, så jeg greide ikke helt å sitte i ro... Den turkise tightsen min ville uansett danse, så jeg lot den få lov til det :)

Vi headet mot logen etterhvert, men når vi eeendeeeliiig kom til byen så var det egentlig for sent. + at jeg var litt dårlig... mehe.

På vei hjem møtte vi en kjempegammel mann som kalte meg "Lille Hiawata". Tror og håper at det var på grunn av pannebåndet mitt. Men man kan aldri være sikker. Til tross for mitt relativt svarte humør på tidspunktet, så måtte jeg le litt.


Til alle som føler seg berørt; Jeg blir alt for frekk og utidig på fylla. Jeg beklager det. Får alltid dårlig samvittighet etterpå.

Sandyyy <3>

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar