onsdag 19. mai 2010

Tilvenningssak

Ååh nå er det så fint å være tilbake at jeg blir helt rødmussen i kinnene av å tenke på det :) Selvsagt var det utrolig digg å leve i Mexico med det fine været og de så altfor komplimentsgivene hankjønnene. Det å kunne gå ut å spise eller drikke, og fortsatt ha rimelig god råd når man er tilbake, og selvfølgelig det å kunne bade hvor som helst når som helst. Jeg elsker å bade..

Det var rart å komme tilbake hit å fryse mens andre syns det er kjempevarmt. Men det er sikkert bare en tilvenningssak, som så mye annet :)
Likevel er det noe ekstra spesielt ved å være i Bergen i Norge, som er stedet der jeg hører til og har venner og familie. Jeg gleder meg til og med til å begynne å jobbe igjen, og ser fram til masse grillingz i diverse parker framover :D

Nå som Tinka endelig er i sitt rette hjem, kan jeg endelig leve litt hemningsløst igjen XDD hoho

Håper og tror at simkortet mitt ligger i postkassen neste gang jeg sjekker, slik at jeg kan bestille bankkort, og endelig få et liv igjen. Da skal jeg til og med kjøpe en ringeklokke, for å forsikre meg om at jeg aldri kan ligge alene å råtne i leiligheten :)

Yeah yeah. Nå er jeg på grimstad, og gjør litt husarbeid som en vennetjeneste til familien. Her finnes det også mat og kaffe, noe jeg liker svært godt. Jeg har til og med plukket en blomsterbukett i dag, som nå står fint i et hvitvinsglass på bordet. Alt blir bare SÅ mye bedre med blomster altså!!

Koz og Klemz fra Sandy :-*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar