torsdag 27. mai 2010

sommerregN

Jeg sitter her med bestefarsbuksene på i en velfylt stue med TV (med kanaler holleeer!!) en stk sovende Rockemester, to sløve kattepusjenter, div gjester, og et par fornøyde roomies. Jeg vet ikke hva kattene heter ennå, men de bor her, og vi er nå 7 katty girls i Kråkeslottet. Det er ganske tøft!

Jeg er relativt fornøyd jeg også, jobber og forsover meg, kjøper digge leskedrikker og nyter de fete tingene i livet, American Psycho i bokform og bikertights, sushi, Pocahontas og drittdårlig kaffe.
Knallharde konserter, sjakk med en overtaktisk Sune, at bare et (kult) fåtall ler av It's Always Sunny In Philadelphia.
Is med tyggis i morgengry, å gjenoppdage Bob Dylan og Beach House.
Å slette vennegjeld, på ny like hvitvin og ha tilbake to gamle søte eventyrere i byen.
Det er sommer i luften, selv når det er grått og regner, og jeg liker å tenke at jeg må ta med en jakke i tilfellet jeg begynner å fryse. Ble litt solbrent til og med, og så tendenser til fregner!? Rødt hår og fregner, henger på bregner hehehe
Så ja ganske ok.

Eh ja! Jeg vil gjerne være med i en kul 50-tallsgjeng :)

I dag har jeg hatt en superchill fridag. Jeg sto opp driiitseint, sikkert sånn tre eller fire, gikk i butikker og kjøpte fiolrøkelse og laga meg en feita middag. Kveldens viktigste gjøremål var å se "LUX FÄLLEN", hvor det var en stakkars voksen tjej som bare "vil ha. Vil ha, vil ha, vil ha...". Det gjorde jeg, og det gikk bra til slutt. Puh. Nå er det Cry Baby på g. Jeg skal opp om ikke kjempelenge.

WELCOME TO THE JUKEBOX JAMBOREE

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar