torsdag 15. april 2010

o askesky

hørte om deg nå
leser ikke aviser
nå kan ingen fly

Dette var et haiku om askeskyen. Er ikke det litt apokalyptisk eller noe, at jorden spytter på oss? Alt man går glipp av når man er så opptatt med ingenting spesielt altså.

Island, du er phet. Jeg skal besøke deg.

NÅ er det helg for min del! Skulle ønske det fremdeles var fint vær. Skulle ønske ingen hadde nevnt snø i morgen. For noen timer siden spradet jeg rundt med hvite solkremstriper i ansiktet på et glohett bibliotek, UTEN genser over kjolen, jeg spiste frokost på en benk og leste i boka mi (selv om den var teit bok med svikefullt kult navn nr. 1) og gledet meg til soyaiskaffeen jeg skulle lage i dag. Åe. Men visst faen skal det veies opp for, på et eller annet vis. Positif, non? JOAA!!!

Hm. Nå er det meg-og-Helli-øl-på-Kvarteret-tid!!!! See y'allz :D




Ehe, PS. Patti Smith og band kommer til Roskilde. Dør av glede. DØR. Ble akkurat litt flau for alle som skal på Hove, men så kom jeg på Dizzee Rascal og det begynte bokstavelig talt å regne. Men jeg driter i begge delene. Patti Smith jaa.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar