søndag 25. januar 2009

nightienight purrdiez

Seeeeeeeeeeeeee:
Pastellpusekatter!!! purrpurrrpurrrrpurrrrr

Sånn skal det se ut hjemme hos oss en gang. Så skal vi sitte i båten vår og shotte Fishermans. Leke at vi er havfruer. Ro litt. Se utover den imaginære sjøen og elske livet. Ahhhh!
(de njudelige bildene er tatt av Tim Walker. Il est magnifique oui oui!)

Ellers er alt bra. Sandy er tilbake for fullt. Hun har lekt seg med livet in the streets of Amsterdam. Det er kult.
Klokken er sent og det er lalletid. Det er lettere sagt enn gjort, så jeg setter på litt Twin Peaks soundtrack. Nydelig.

Jeg syns det er litt skummelt, egentlig, jeg ser for meg dvergen som snakker baklengs og danser i mørket på rommet mitt. Ååh. Twin Peaks maraton anyone, soon, please? Jeg vil kle meg ut som Audrey Horne. Og danse dansen hennes.

Prøvde å ta på meg neglelakk i halvmørket. Det ble failure.
Lotsa love, dere <3
Og god natt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar