torsdag 22. januar 2009

2kool4skool?

JEG VET
at mange har dette problemet:
skolen er jævlig.
JÆ-VLIG.

Det er litt for lett å skulke.
Men likevel litttt for vanskelig å komme seg opp kl 6 for en halv dag med.

Vi vet alle hva som ikke er bra med skolen.
Hva som er mer på den OK siden er lettere å glemme.
Dette skal jeg tenke på i de nanosekundene før jeg våkner:

Grunner til å gå inn Helvetes porter:
.Lite fravær
.Lite dømmende blikk/kommentarer fra å så uskyldige medelever/lærere/foreldrefigurer
.Billig kaffe for fyllasyke stakkarer
.GOD samvittighet
.En evighet med data/neglelakk/buss/lese/sove/sminke/blogge-tid
.En håndfull hawtte venner
.Hjernegymnastikk/Påfyll med unyttige fakta
.Sladder og drama (ikke faget azz)
.Arbeidslivklassen
.Etterskolelige aktiviteter <3
.Nedtelling til skoledagen/uken/året er slutt

Så ja. Jeg skal belønne meg selv kraftig for hvert eneste skolesekund jeg tilbringer fra nå.
Det er bare caaaa 150 dager igjen? FRYD, sier jeg!

Her er det iallefall én søtnos som er klar for skolebenken!

2 kommentarer:

  1. Er sååå enig!!! Je déteste l'école! Men tenk på de stakkarsene som har enda et år igjen! sånne stakkarser som meg... :'( Hoho! Gleder meg til sommeren sooo badz<3 Men idag skal vi koze oss akkurat som den søtnosen ser ut til å gjøre xD

    SvarSlett
  2. Ja, huff, men det er bare ett ååår, og et jævla bra år at that, so hang in there dollface!! :) Sommeren, den er rett rundt hjørnet, omtrent. 149 dager til Hove, for eksempel! :D HAhaaa, joda, vil si vi har kozt oss rimelig kraftig in a crossdressing way, i går var jo, i store trekk, KEWLT! <33

    SvarSlett