mandag 2. mars 2009

finallement!

Halla. Det er vinterferie, og det priser vi oss overlykkelige for! Score!
Været er helt gult og merkelig, så jeg nå. Det passer å sitte her og høre på Marie Antionette soundtracket, på en måte.

Jeg er keen på teaparty.


Eventuelt en good old baroque fyllafest.

Til nå har vinterferien bare vært en vanlig helg. Sandy har vært til fjells, og der har hun utvilsomt lystig boltret seg i metervis med deilige snøkrystaller. Sofia har boltret seg i dramatiske netter, morsomme forestillinger og regntunge dager. Vi gleder oss til å melke resten av ferien for alt den er verdt, det vil siiii:
Dansing i uanstendige mengder.
Søvn til vi ikke klarer å sove mer
som igjen vil si ubegrenset energi og livslyst.
Helene blir 18 og kan danse lovlig med oss
og holder for anledningen årets mest eventyrlige fest!
Metronomy på Hulen, Hove-warm up!
Noen sprudlende timer på Norstat for å balansere lykken litt.
Hvem er keen på Twin Peaks Maraton #2?
Og mye mye mye annen moro!



Jeg skal lage meg en stor kanne kaffe, og vente på en grunn til å komme meg til helvete ut herfra. Urelatert (men ufattelig syre + jeg liker blekkspruter):

Have a good one.

HugZ

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar