torsdag 8. januar 2009

levninger fra en fordums kveld

Her sitter en liten blogger på dataen sin og ser gjennom gamle bilder.
Å, så spennende da, mon tro hva du finner!? spør du helt, helt sikkert.
Svaret er: en liten overraskelse:
Næmmen!
Hvem er disse hotte skapningene som har lånt seg litt kjærlighetstid i Photo Booth?
Helene ser litt skeptisk ut da, det ligger utvilsomt noe juicy gossip bak akkurat det.
Er ikke så glad i hjerter, kanskje?
Hoho, what drama queenz!
Kikkis tøyser seg som vanlig mens Sandy sprer det glade budskap.
Denne kvelden var såvidt jeg husker full av vin og chinesefood at my place<3
(med litt ekstra vekt på vinen, tenker jeg?)
Men hvor i all verden er Sofia oppi alt dette!? tenker du.
Jeg håper for all del det ikke har skjedd henne noe!
Du kan ta det helt med ro. Hun har nemlig funnet seg til rette i (den litt skumle) massasjestolen!!!!!!
Eg kosar meg!!!!

Ahhh. Les memiors! <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar