mandag 22. desember 2008

jewlestemningz

Got it? 
Jeg har ikke særlig julestemning, må jeg si. Jeg håper på en sein innspurt på den kanten.
Er det noen som er, you know, in tha mood 4 x-mas?
Jeg tenkte iallefall å skrive ned noen ting som jeg skal prøve å gjøre for å føle meg julete.

.Drikke te som lukter jul
.Tenne masse lys på rommet
.Spise pepperkaker
.Pakke julegaver i siste liten
.Se diverse Disney-filmer til jeg spyr
.Gå bare med røde, hvite og grønne klær
.Nynne julesanger i hodet på bussen
.Bli full på gløgg, noen med?


Pluss, å skrive denne listen, det hjalp på!

JUL ER KUL


2 kommentarer:

  1. Digget listen din må jeg si :D Og seffz, jeg er med lett <3

    SvarSlett
  2. YAY! Før butikkene åpner må vi selvsagt nøye oss med babooshka-juice og FUN, men deeet går greit :D

    SvarSlett